fbpx
Hoe kan ik een afspraak maken?
  • Door te bellen naar 06-24736888
  • Door een e-mail te sturen naar evelien@meteef.nl
Wat zijn de openingstijden?

De vaste openingstijden van Met Eef zijn:
– Maandag: 13.00 – 20.30 uur
– Woensdag: 9.00 – 17.00 uur
– Vrijdag: 9.00 – 17.00 uur

In overleg kan een afspraak ook op een andere dag of dagdeel gemaakt worden. Neem gerust contact met me op voor de mogelijkheden.

Kun je in de buurt parkeren?

Je kunt bij de praktijk in de straat vrij parkeren. Ook is er een fietsenstalling bij de hoofdingang.

Is de praktijk te bereiken met het openbaar vervoer?

De praktijk ligt op ca. 15 minuten loopafstand van het centraal station in Deventer. Ook kun je met verschillende bussen de praktijk bereiken. Je kunt dan uitstappen bij bushalte dapperstraat.

Is de praktijk bereikbaar voor mindervaliden?

De praktijkruimte is bereikbaar voor mindervaliden, echter niet via de hoofdingang maar achterom. Wanneer je met een rolstoel of rollator komt, laat dit dan even van tevoren weten.

Is een huisbezoek mogelijk?

Wanneer je vanwege een medische reden niet in staat bent om bij de praktijk langs te komen, is het mogelijk om een huisbezoek met mij af te spreken. Hier zit een toeslag aan aan verbonden. Deze toeslag wordt in veel gevallen vergoed door de zorgverzekeraar.

Is een verwijsbrief nodig?

De diëtist is direct toegankelijk, wat betekent dat je officieel geen verwijsbrief van een (huis)arts nodig hebt. Toch is het zo dat sommige zorgverzekeraars een verwijsbrief eisen om een dieetbehandeling te vergoeden. In de polisvoorwaarden van jouw zorgverzekeraar is terug te vinden of je een verwijsbrief nodig hebt. Een verwijsbrief kan voor mij waardevolle informatie bevatten, zeker als je te maken hebt met een chronische en/of complexe aandoening. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een verwijsbrief, maar dit ben je dus niet altijd verplicht. Wanneer je zonder verwijsbrief bij me komt dan zal ik een screening uitvoeren (DTD screening) om te bepalen of het verstandig is om dieetbegeleiding te starten zonder tussenkomst van een arts.

Hoe kan ik een afspraak afzeggen als ik verhinderd ben?

Wanneer je niet naar een geplande afspraak kunt komen, dien je die minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zeg je een afspraak te laat af, dan ben ik genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Deze rekening kun je niet declareren bij de zorgverzekeraar.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Wanneer je ontevreden bent over de begeleiding bespreek dit dan met mij. Ik sta open voor feedback en kijk graag samen met jou naar een oplossing. Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je een klacht indienen bij:
Klachtenloket Paramedici
Postbus 19207
3501 DE Utrecht.
E-mail: info@klachtenloketparamedici.nl.
Tel: 030 310 09 29. Maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 9.00 en 12.30 uur​.